dimecres, 31 de març del 2010

DUATLÓ DE ST.JOAN - ABADESES 27-3-2010














fotos by: Carme Altimires.
-


FRANK - DARIO - JUNCA - ANDREU I ISMA.

La nostra segona posició a la segona divisió sembla asegurada. Podem començar a preparar la festa !!!!

I ara cinc cèntims de St. Joan:

La batalleta: Ja tinc 8 duatlons de St. Joan... al 2000 va ser campionat d'Espanya... com pasa el temps...

L'Ismael continua com una MOTO i porta una campanya de duatlons estratosferica !!! 51è amb 59:10.

El podi del Circuit català el tens a tocar !!!
( Si així acaba, ho celebrarem també )

Vaig sentir que el Dario havia fet bici al matí per por de no cansar-se prou a la tarda... ai... aquest jovent... 53è amb 59:17.

A l'Andreu li va pujar l'adrenalina veient-me davant seu durant el primer quilòmetre a peu. Ell va fer una bici molt bona i jo vaig anar a parar on em toca... Andreu 72è amb 1:00:21 i Joan 102è amb 1:03:22.

En el gir ciclista el Fran es va trobar amb el vent de cara i va pagar els excesos de la primera part de la cursa però em temo que a la propera ja li veuré el cul 131è amb 1:06:03.

Jo ja dono per finalitzada la meva campanya de duatlons.

Records,
Joan Juncarol.


Carreron de l'Isma. Pletòric. Sense paraules.
-

L'Andreu.
-

I més Andreu.
-

Joan ... i ... Frank.
-

Junca, Frank.
-

Isma.
-

Andreu.
-

Junca.
-

Arribada (per 8ª vegada a St. Joan) del Joan Juncarol...incombustible, insaciable, in, in, in.
-

Arribada del Frank.
-
Tot i que a Navàs pocs han parlat amb tú, cada cop ets més popular i tothom et demana i et té en compte fruit de la gran campanya de duatlons que estàs fent. Tot Navàs et felicita i tot Navàs t'agraeix les GUAPÍSSIMES fotos.

1 comentari:

MIREIA ha dit...

Felicitats a tots 5, sou uns Cracks!
molt xules les fotos.