dimarts, 10 de maig del 2011

TERRA DE REMENCES CURTA, LLARGA I TRIATLÓ SPRINT DE SITGES


Diumenge es va disputar l'sprint de Sitges amb 373 federats i una bona quantitat de femines i no federats i veterans2 en una 2ª sortida. La mar estava moguda, un xic menys que a El Prat però amb unes bones hòsties a esquivar de les esverades onades. Guai !!!
Resultats:

Gerard: Gran-Complet: 40è. amb 1:06'11" 

Jordi: Hòstiat per les onades, T1 lenta: 90è. amb 1:09'50"

Sebas:Disfrutant-lo al 100%: 186è. amb 1:17'20"

PER EQUIPS 20ens de 38.
LLIGA DE CLUBS ANEM ELS 10 DE 40 EN 2ª DIVISIÓ


I       R E M E N C E S ???

Tanta crònica pels mails fa venir ganes de fer-la....l'any que vé m'agradaria fer-la. La curta, esclar. I les fotos? No teniu cap foto per passar-me?

Els nostres a Remences:

LA LLARGA:
La Montse (Jo vull ser com tu): PLETÒRICA. Una màquina de pedalar...les dones de Navàs estan furtíssimes...totes.
El David Boix (Jo vull ser com tu): RAPIDISSIM: No parla massa però "les mata callant"...quina mitja et surt?
Joan Juncarol (Jo m'ho estic pensant si vull ser com tu): El teu problema és que ets perico (el meu cunyat m'ha explicat els teus sentiments, us vau vau veure a Cornellà, oi?). Que no pares tiu, que s'ha de descansar. Jo crec que si no entrenes més, si no fas una pedalada més ni corres un pas més, amb la supercompensació que agafaràs, a Zarautz guanyes a l'Eneko i companyia...

LA CURTA:
Susagna, Andreu, Pepillo....(no sé si em deixo algú del club).
Aquest van sortir al rebuf del Xavi Tondo....i "su" van passar genial...

Fotos, vull fotos....