dilluns, 12 de juliol del 2010

TRIATLÓ OLÍMPIC DEL PONT DE SUERT (11-7-2010)

Aquest Diumenge es va disputar el primer olímpic puntuable del Circuit Català de Triatló. 5 homes del nostre club hi van ser presents: ÀNGEL, J.JUNCA, DAVID, SEBAS I JORDI.



Com a comentaris i critiques per a la organització només em surten paraules positives: Immillorable escenari  natural amb un estany fantàstic, amb una aigua esplèndida i menys freda del què es podia esperar, un circuit amb bici genial, una zona de boxes a la T2 amplíssima i una cursa a peu exigent. Bravo !!! Triatló en estat Pur. Felicitats organitzadors del Pont de Suert.

Els nostres resultats van estar a l'alçada que calia i el més important per el nostre Club és que vam ser capaços de fer pujar la nostra classificació per equips del 7è lloc que ocupavem al 4rt . lloc actual amb 39 punts més i amb ells guanyem una bona dosi de tranquil·litat de cara a disputar la recta final a Banyoles, Calafell i Vilanova.

Els nostres:

ÀNGEL NEVADO (2:00:37) En la seva línia, amb els "PROS". Sortint de l'aigua, mantenint-se en el grupet que anava just darrera del Llobet i el Pellejero i en la carrera a peu defensant-se en un circuit durissim  i acabant 13è absolut, demostrar-nos a tots que tenim entre nosaltres un talent digne d'admirar com a triatleta i més encara com a persona. Jo personalment l'admiro i l'estimo i tot.

ÀNGEL.

JOAN JUNCAROL (2:17:46): Aquest també em té el cor trencat, també l'estimo (encara que no ho sembli ) i és que ell també ha confessat que m'estima i algun dia farem una escapadeta junts sense dir res a ningú. A part de l'amor mutú en Junca té un do que ningú més al club té a hores d'ara, i és que sap escollir les millors curses del calendari i us aconsello que si voleu gaudir del Triatló, escolliu aquelles curses on el Junca també hi vagi.
Va aconseguir acabar el 83é. Fent el 49è. millor temps en carrera I VA FER 6è VETERÀ1 (Si ell nadés com jo, o jo corrés com ell seriem podis veteranus), però el triatló és així d'exigent i només trepitjen podis els que estan forts, molt forts en les 3 disciplines. Bravo.

JOAN JUNCAROL.

DAVID BOIX (2:28:47)(145è): A 15 dies per anar a fer el seu Ironman, i venint del dia anterior de fer un endurance-training de 150km de bici es va plantar al Pont de Suert juntament amb el company del C.N.Manresa Josep Solé (78è) per fer l'olimpic i provar sensacions i no només això sinó que gràcies a ell vam poder sumar els 39 punts que ens fan gaudir de la 4ta. posició actual al ranking de 2ª Divisió.
ESPEREM QUE L'IRONMAN ET VAGI DE PUTA MARE, PASSA-T'HO BÉ I VOLEM LA FOTO DE FINISHER JUNTS I ABRAÇADETS AMB EL PEP SOLÉ. 

DAVID BIKE.

DAVID HAPPY RUN.

SEBASTIÀ JUSTICIA (2:49:59)(226è): Va ser el seu Primer Tri Olímpic i pels seus collons i per la força mental que va demostrar va acabar. I ho escric així de clar perquè en Sebas es va torçar el turmell a l'alçada del km5 de carrera i anava completament coix. Va patir una caiguda per una baixada de muntanya i fins i tot i van fer anar una brigada de bombers, peró ell va dir que es veia amb cor de continuar i que el deixesin acabar, i va acabar. Previament, la bici i la natació les va fer bé i dosificant per poder ser Finisher del seu primer olímpic.
Sense la lesió hagues pogut fer uns 10 minuts menys...



JORDI: Dissabte al migdia em vaig quedar clavat de l'esquena, em vaig passar tota la tarda estirant i amb cremetes, però quan et quedes pinçat ja no hi ha res a fer, només repòs i esperar. S'em va acabar el triatló abans de començar. Qualsevol persona amb 2 dits de seny s'hagués quedat fent repòs a casa però aquesta no va ser la meva decisió. Sabia que si nedava suau i amb el neoprè flotaria i podria  anar avançant  i les vegades que m'he quedat clavat m'han servit per saber que quan agafo la bici em passa el dolor, però també sabia que quan poses el peu a terra no podria fer ni un pas...bé, vaig fer vora mig kilòmetre però hagués estat una bogeria i una bestiesa intentar més, així que vaig abandonar sabent que hauria d'abandonar abans de començar.  El què si tinc clar és que el Junca m'hagués recuperat els 3 minuts que li duia i me n'hagués tret 3 o 4 més, així que a Banyoles em tocarà defensar-me millor.


JORDI.

Gràcies per les fotos a la Mercè, Joana i Sònia.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

1081:

SOU UNS PUTUS CRACKS!!! TOTS 5!!!

SOU UNS LLUITADORS I QUI HO DUBTI, QUE VAGI AL PONT DE SUERT EL PROPER
ANY...

ENDAVANT TEAM!
ESPEREM UNA CONVOCATÒRIA MASSIVA EL 18J!!!

SALUT I TREMPERA ;)

Anònim ha dit...

MOLTÍSSIMES FELICITATS A TOTS!

Jordi, aquestes coses passen fins i tot als millors com tu! Ànims i a recuperar-se pel proper.

Mireia

Anònim ha dit...

Jordi, estic emociaonat per les teves paraules...
Recupera't !!!
Joan