diumenge, 13 de juny del 2010

JOAN JUNCAROL-RAMON VILÀ-XAVI GARCÍA TOSCAS FINISHERS A ZARAUTZ.

SUPERANT LES CASTIGADORES ONADES CANTÀBRIQUES.
Els 2 cracks i el Junca que també va voler sortir a la foto.

Ramon.

inici T1 Toscas.

Toscaneli T2.

Junca i Ramon.

 Toscaneli near finish

SENSE MOTORETS, FETGE I MÉS FETGE PER AFRONTAR EL DURISSIM TRAÇAT CICLISTA.

JUNCA EXPLICA:
Hola,
Definitivament m'he tret l'espina de l'any 2006 quant no vaig passar el tall (he d'enviar-vos els entrenaments que vaig fer i ho entendreu perfectament). Al 2008 ja vaig ser finisher però per culpa d'unes obres, el circuit de bici era lleugerament diferent i es pujava a Aia per un altre lloc. Aquest any el circuit de bici ha estat el mateix que al 2006 i ja tinc el deute tancat.
Això vol dir que no tornaré a Zarautz ? Ni parlar-ne !!!
Està a 600 quilòmetres i això és l'únic problema, però nedar de Getaria a Zarautz és insuperable, les rampes d'Aia amb crits d'ànim posen la pell de gallina i córrer per un passadís de gent a dins del poble no té preu.
Finalment la pluja no va caure i les onades no van ser res de l'altre mon. Jo he fet uns temps gairebé calcats als de fa dos anys... no sé si és bo o dolent... Suposo que bo perquè soc dos anys més vell... Sabia que estava pitjor nedant però, a priori, creia que en bici i corrent podria esgarrapar algun minut més... Però la veritat és que cada cop m'agrada menys patir  ;-)
               Pos  - Natació -      T1     - Bicicleta -    T2       - Cursa -      Total       Dif 1er
Any:2008 292  261 0:47:50   2:03   346 2:51:59   1:12   269 1:38:31   5:18:20   1:26:57
Any:2010 305  274 0:49:38   1:57   343 2:51:32   0:55   288 1:37:24   5:18:34   1:20:20
Del Ramon i el Xavi només us diré un parell de perles que van deixar anar:
- Ramon: tanta gent animant m'atabala
- Xavi: a les rampes del 16% els bessons se m'han posat a lloc
;-)
Enhorabona a tots dos !!!! a Zarautz hi ha molt nivell i si t'adorms et fan fora. Ser finisher és tot un èxit.
Jo he entrenat més que no pas per anar a l'IM de Nice de l'any passat. Ser finisher a un IM com Nice amb 13 hores és més fàcil que ser-ho a Zarautz.

 DOSIFICANT CADA PAS PER ARRIBAR A NAVÀS "FINISHERS". 

ENHORABONA. 

1 comentari:

Rosa Navarro ha dit...

IMPRESSIONANT !!! Moltes felicitats campions !!!