dimecres, 16 de desembre del 2009

QUÈ CARAI BUSCARÀ AQUEST ROMÀ?



5 comentaris:

Jordi Comas ha dit...

Jo no he sigut....que llavors tothom em fot les culpes a mi...però aquest Romà està buscant petroli.

Anònim ha dit...

1081:
Doncs si tu no has sigut, haurà sigut l'XMEN...

Si tingués els bigotis del Damià les tasques d'extracció serien molt més complicades JAJAJAJA

Damià Santiveri ha dit...

Jajaja.... (jo tampoc he sigut)

Si mès no, no em posaria una foto de perfil!!!! k a mi m'hes més fàcil escarbar :)ç

Mes k un romà sembla un Pollet!!!! jijij

Magnum ha dit...

No sé qui la posat però és boníssima!!! De fet s'ha de treure petroli d'on sigui que els recursos són escassos!!! Jaaaaaaaaaaa!!!

SURIQUAD ha dit...

Pero jo em pregunto.... l'ha trobat o no l'ha trobat el petroli aquest pollet-romà?

Segur que si... pq sel veu aficionat en l'extraccio..
JE,JE..