diumenge, 14 d’octubre del 2012

AQUATLÓ BADALONA 12 oct 2012

En aquest club també tenim aquatletes !!

L'Eva i la Marta han fet les tres proves del calendari. L'Eva ha quedat tercera a la Lliga en la categoria absoluta i la Marta primera de la categoria de V1. El Joan Borrell que es va perdre l'última prova ha quedat 11è de V1.
A la cursa de Badalona s'hi van afegir la Sandra i el Joan Sole, que van fer junts la cursa, i la Montse que malauradament no es va trobar prou bé i no va poder finalitzar la cursa.
I esmentar també al fitxatge de la propera temporada, l'Auba ! que va finalitzar la cursa fresca com una rosa.

Segons la "Capitana":

Bon dia companys i companyes!!!

Divendres unes quantes noies (Auba, Sandra, Marta, Montse i jo) i un valent (Joanet) vam finalitzar les aquatlons de la temporada a Badalona. 
Ens àngles de Charlie i el Charlie.
La Marta, el Joan Borrell i jo vam encetar aquestes curses a Creixell – Torredembarra. Aquesta és la primera i més llarga de la temporada, 5km a peu, 2000m nedant i 5km a peu. El córrer és per la sorra i els 2000m havies de sortir i tornar a entrar a l’aigua. En definitiva... una mica durilla però xula, xula. 
La segona va ser a Platja d’Aro i era la meitat del recorregut. Marta, companya fidel, Joan Borrell i una servidora vam tornar a ser presents. Aquí els participants van gas-baix però s’aguanta fins l’entrada a l’aigua... uff, deunidó tornar a posar les pulsacions a lloc al canviar de medi, per tot es va fent! Resultat final: xula, xula. 
I la darrera de la temporada va ser divendres a Badalona.
Aquí vam fer un semicomplert per part de les noies, Montse, Sandra, Marta altre cop, l’Auba i jo. D’homes va representar al club el Joanet.
Ens trobem, el dia és gris, gris, ens expliquen com serà la cursa, ens informen que si comença a llampegar es transformarà en una cursa de 5km i ens saltarem l’aigua, ufff, només espero que això no passi... l’aigua sempre relaxa...
Comencem a córrer, molta rapidesa per part de tothom, és de les curtes. Intento seguir la Montse però és impossible! Quina arrencada!! Arribem a la transició on la Montse m’anima a que corri.. però sé que he de baixar pulsacions abans d’entrar a l’aigua, vaig molt enfilada. Entrem al mar, tot nedant em trobo el Joanet al costat amb la Sandra al darrera... que bé, nedem en equip, guai! Arribant a la primera boia giro direcció Barcelona... sort del Joanet que m’avisa sinó no sé on hagués arribat... la segona boia estava més amunt... aixxx, la meva orientació. Quedo mal posada i perdo a l’equip però segueixo nedant... surto de l’aigua i em trobo la Montse que ha plegaat. M’anima molt, però a mi se’m trenca l’ànima... ostres! Què li ha pogut passar? Si anava molt bé! Començo a córrer sense ganes però alhora només vull arribar a meta per veure-la i fer-li una abraçada. Arribo, estic amb ella i definitivament... no tenia el dia, per no dir que no tenia un bon dia. Ho deixem aquí, però confio i quasi m’atreveixo a dir que tornarà! Oi que sí valenta??
Esperem la Sandra, el Joanet, la Marta i l’Auba!!
Aquatló finalitzada i fins l’any vinent. Aquesta vegada hi ha hagut equips femenins per primera vegada en les aquatlons... què hi farem! Tan fàcil que hagués estat fer podi a Creixell i Platja d’Aro. J Fem foto d’equip i cap a casa que hi falta gent.
Su, et vem trobar molt a faltar, la propera no pots faltar perquè el resum de la temporada és: xula, xula!

Resultats

149  Eva Sanchez               ABF   0:44:21  0:12:09  0:22:30  0:09:42
158  Joan Sole                    ABM   0:45:03  0:12:25  0:23:16  0:09:22
159  Sandra Subirana       ABF   0:45:03  0:12:26  0:23:15  0:09:22
214  Marta Sanchez            V1F   0:53:17  0:13:45  0:28:36  0:10:56

LA PROPERA TEMPORADA TOTS A FER AQUATLONS.