dimarts, 24 de desembre del 2013

DUATLÓ D'ODENA


El David Lopez m'ha dit " debutant " i estic tan emocionat que li perdonaré que no em portés ni una xocolata calenta a la sortida, ni un brou a l'arribada i li faré quatre ratlles de la duatló de btt d'Òdena.

De l'equip érem 6. Jo faré la crònica de l'equip B: Cristina, Suri i jo mateix. Els de l'equip A: Ricard, Oscar i Marc, son d'un altre planeta. No sé ni si van pel mateix camí...

Els del B vam sortir del darrera de tot... Val més posar-se al lloc corresponent. Un circuit de còrrer de pujar i baixar però sense cap mur d'aquells de caminar.

El circuit de bici és ideal pels caguetes com jo ja que té un 99 % de pista. Es puja fins a uns molins dee vent on hi ha una vista espectacular. La Cristina em va avançar a mitja pujada mentre m'explicava les meravelles de la seva nova bici i em donava molts ànims; " el Suri està a punt d'atrapar-te" i ara bé un corriol complicat ". Ai... quins amics... Sense veure al Suri ni el corriol faig la llarga baixada fins a boxes.

La segona cursa a peu no permet ni estirar les cames. Ningú per davant, ningú per darrera... "m'empano" que diria la Silvia.

A l'arribada comparteixo un bon entrepà de botifarra amb el Suri i la Cristina i recullo una samarreta que no em posaré mai.

El Ricard Costa, l'Oscar Recuenco i el Marc Cirera fa mitja hora que han entrat... Han deixat el Club en la cinquena posició !!!!  Enhorabona cracs !!!!!!

La Cristina recull un parell de copes. Entre la bici nova i les copes està tan inflada que no cap al cotxe. Amb el Suri empentem i aconseguim ficar-la dins.

No m'he trencat res i els mals no ham empitjorat gaire... M'apunto a Cabrils.

BON NADAL