dilluns, 22 de febrer del 2010

DUATLÓ D'IGUALADA ( 21-FEB-09)


Ahir vam disputar la segona duatló de carretera d'aquest any a igualada en Isaac Martínez, Joan Juncarol i un servidor mateix (Isma).

En un dia molt fred la meva cursa va anar de més a menys.
Vaig fer una gran primera cursa a peu, fent una sortida d'animal i desprès duent un bon ritme en els 6km que durava la primera volta a peu, en la transició es on vaig guanyar més, gràcies a les meves PYRO y sense tenir que canviar de calçat vaig poder agafar un bon grup de bici y aquest em va dur fins agafar el grup del 40 primers, però en un circuit de bici tant fort, només fotien un pal rera l'altre fins q el km 8 no vaig poder aguantar més i desprès vaig esperar q el grup del Isaac i Amand m'agafessin i vaig poder-los aguanta fins a box, que també anaven de una pal rera l'altre (això no era com a Reus, tot pla) i en el segon corre de 3km que estàvem sense forces de fer una gran primer córrer i aguantar els pals de corre en bici vaig poder arribar en una bona posició, el 60, tot i q el fina l em va fer molt de mal haver perdut el grup de bici, ja que podia haver estat més endavant en la classificació final.



pd: Jordi: al vespre us afegeixo a la crònica la foto dels 3 que m'ha passat l'Isaac.
Enhorabona a tots 3. Tots entre els 100 primers d'un duatló amb molt nivell i més de 300 participants.

Manresa ens espera..animeu-vos tots !!!