dilluns, 4 d’octubre del 2010

II TRIATLÓ SPRINT DE CALAFELL 3-10-2010

3 d'octrubre 6 a.m. , sona el despertador, és de nit, boira...tinc ganes d'anar a Calafell però les condicions ambientals, a priori semblen un xic adverses pel fet d'haver d'anar a nedar al mar...
Arribem, jo amb la famili i el Sebas amb la famili justets de temps i els aparcaments estan en oberbooking...decidim baixar del cotxe, agafar tota la logística necessària i anar cap a boxes...



...aquí comencem a rebre bones noticies,  els jutges de l'entrada de boxes ens diuen que avui no serà permés el puto-neoprè perquè l'aigua està boníssima ("-no m'ho podia creure !!"). Portava tota la setmana pensant al 100% que seria obligatori i ens diuen que no fa alta ("I can't believe").

...penjo la bici al lloc corresponent i de sobte m'apareix el cabrón del Xavi Riera..."-Hola Jordi, em vaig inscriure últi dia, última hora i aquí estic.!!!." Feliç com un jinjol !!! . Ja en som 3...

...un cop a la sorra, escalfant motors apareix un 4rt. en Frank Herencia "-Hola Jordi, hola Sebas, hola Xavi...us he vingut a veure i a tirar unes fotos...estic lesionat encara però compteu amb mi per fer Duatlons de Muntanya, que ja tinc ganes de correr....



En quan al Triatló, la sortida força comoda, surto pel centre, trobo un bon forat, hem defenso de 4 mastegots en la 1ª boia i a partir d'allà a seguir els peus d'un triatleta del Prat. Una aigua quieta, temperatura fantàstica, cristal·lina i alguna medusa 5-6 metres vora el fons...amb bici ens esperava un circuit de 3 voltes de 7km amb un desnivell acumulat de 0 milímetres...vaja..tenint en compte les dues transicions vaig fer una mitja de 39,7 km/h i els desgast físic va ser tirant a poquet...una autèntica garrapata...però erem uns 30 i al davant tenien ganes així que em vaig aprofitar de la situació...
...ja en carrera, tampoc estava per posar-me a patir massa, vaig trobar el meu ritmillu d'anar fent camí cap a l'arribada i a disfrutar...a les 10:05 del matí ja havia aprofitat el Diumenge per a mí, ara tocaba fer la resta del Diumenge amb la familia.

T1 una mar ideal per nedar....guai, guai !!!!

 T1 Sebas. "-Nedant em vaig trobar molt bé."

Sebas Bike....tot va OK !!!

 T2 del Xavi.

 T2 del Sebas.

Sebas km 2.5 del run.


 Recta d'arribada. Un nou Top100 al curriculum.