dijous, 2 de juliol del 2009

CRÒNICA DEL NIÇA-FINISHER: J.JUNCAROL.

( En JUAN JUNCAROL ja ha finalitzat 3 Ironman de 3. Per tant 100% FERRO ).
Un grandios orgull per l'Eix i per Navàs.
Hola,4 ratlles sobre l'IM Nice.
El millor: el circuit de bici.
Un circuit que s'enfila des del mar fins a 1120 metres per uns paisatges molt bonics. Estàs al mar i tres hores després estàs al mig de prats verds i veient al fons les primeres geleres dels Alps.
El pitjor: Zero animació.
No sé perquè jo tenia Niça idealitzat... potser perquè he vist com els francesos es bolquen en el Tour, potser de sentir a parlar de la Paris-Niça o potser perquè fan el triatló des del 1982 i això hauria de voler dir alguna cosa. Però no m'imaginava allò. Allò, és com córrer el tri de BCN on cal mirar de no molestar a la gent que creua per anar a la platja o el tri de Banyoles on ningú d'Esponellà surt a veure la cursa. Encara sort dels acompanyants del bascos i del ianquis !!
La meva cursa: Jo tenia previst fer 13 hores: 1:15, 7:00, 4:30 i 0:15 de transicions i gairebé ho clavo: 1:15, 6:48, 4:52 i 0:14 de transicions per fer un total de 13h.11'.
Excuses en tinc moltes ;-) però això és el que jo valc ara mateix. A Zurich-03 (12:22) o a Klagenfurt-04 (11:49) vaig fer millors temps però els circuits de bici, el clima i l'edat van variant...
Si algú té curiositat per saber què he fet les ultimes 13 setmanes us adjunto l'entrenament.
I cal parlar del Marcel. Quin crac !!! Vaig tenir la sort de parlar amb ell el dissabte. La seva marató amb 2:43 sota d'aquell sol és... no sé... no m'ho puc n'hi imaginar... La premsa local el tracta com un Déu... Era portada a dos diaris locals... Els de L'Equipe els hi va sortir la vena nacionalista i van il·lustrar la noticia amb la foto del francès i tot el text era una entrevista a l'Hervé...
I continuem !!!!!!
L'idea és fer un parell de tris al setembre sempre que la tendinitis vagi a millor. Si no millora haurem de ser radicals com el Nadal... I de cara al proper any embolicar-vos per fer un equip per Zarautz !!! Sense cap mena de dubte el millor triatló que he fet.
A reveure. Joan J.

( Doncs a veure si fem Zarautz el 2010, jo m'hi engrescu !!! )