diumenge, 5 de setembre del 2010

25è. TRIATLÓ DE CATALUNYA - BANYOLES 2010.

860 Triatletes van prendre part en el 25è aniversari del Triatló de Catalunya a l'incomparable marc de l'estany de Banyoles i els seus voltants. El titular més adient per explicar l'actuació dels Triatletes del Club Triatló l'Eix no pot ser cap altre que aquest:

HO VAM DONAR TOT.
...junt amb el DARIO i el X.RIERA.

Certament en Junca en arribar a meta, les primeres paraules que van sortir de la seva boca van ser "-HO HE DONAT TOT !!!. Tots ho vam haver de donat tot per una suma de motius que transformaven la 25a edició en una cursa durissima, llarguissima i magestuosa tot a la vegada.

Duríssima per les condicions de calor i d'humitat que vam haber de suportar.
Llarguissima perquè va ser una distància Olimpica i una mica més, doncs la natació, pels temps emprat per tota  la "claca" triatlètica a la sortida de l'aigua, es veu clarament que se n'anava al voltant dels 1700m.,(millor temps 20'36" ¿?¿?¿?) el recorregut de bici dur, exigent, com cal..i de 41km i un circuit a peu de 10 km que ja ens hagués agradat a molts que tant sols haguessin sigut 10. Tothom feia de 4' a 5' més del que sol fer en un 10.000, (el  millor temps 37'11" ¿?¿?¿? ho diu tot) per tant vam acabar amb la sensació (i realitat) de correr uns 11km.
Magestuosa per fer encabir a 860 triatletes amb la gran quantitat de públic que això comporta i rebre tant de suport als "bucles" en cada una de les dues llarguíssimes voltes de carrera. 

HO VAM DONAR TOT I TOTS VAM ACABAR.

MACRO BOXES.

SU: Primera visita a l'Olimpic de Banyoles i 4ªSUB23 als pels del podi. Gran cursa.

JORDI: Vaig tenir un bon dia, davant el meu pitjor enemic (la calor) vaig intentar mantenir refrigerat al màxim el meu cos fins a la línia d'arribada. 

DARIO: Ferm. Una Gran Olímpica per un home especialsta en distàncies més llargues.

  JUNCA:"-Ho he donat tot". (Ja ho pots ben dir), ara a per la Marató !!!

GERARD: Bona natació i assolin el finisher per posar-hi collons. Només sortint de l'aigua m'el trobo al llarg passadís de la T1 coix i doblegant-se anb senyals de contractures al bessó, em diu que marxi i penso que tant de bò no hagi de plegar. Doncs no va plegar, va acabar. El temps per oblidar, segur, (resteul-li 15'00") però la "raça" reforçada. El Gerard és "DE RAÇA". Amb la lliçó d'ahir ens ho va deixar clar.
XAVI RIERA: Una altre Primera visita a l'Olímpic de Banyoles i content per ser també el primer olímpic de la seva carrera triatlètica, Una data que mai oblidaràs. Gràcies per fer-ho amb el nostre club.


SEBAS: Una altre Primera visita a l'Olímpic de Banyoles i 2n. olímpic de la temporada empatat amb el gran Junca. Mica en mica, pas a pas...l'evolució continua...

 TOSCAS: Un home que mai falla, no en farà masses però cada any suma curses, maratons, olímpics , Zarautzs i més... sempre dona SUPORT, sempre.


Gràcies per tot el suport al Lulu, Mar, Rosa, Mònica, Laura, Pares del Xavi...i la canalla Laura, Marina, i Txell. 

Si em van arribant fotos n'aniré posant. 

25è. a la butxaca :-)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'ho vaig pasar molt pero... vam quedar l'ultim club de segona divisio... Els cracs de l'equip hauran de sortir del niu i fer Calafell.
Jordi, et dec una birra perque no et vaig treure 7 minuts corrent... ets un crac !!!
Joan

Magnum ha dit...

Felicitats triatletes i acompanyants!!! Banyoles sempre té el seu encant, és en diferència el millor del circuit!!!

Un altre a la butxaca!!!

Damià Santiveri ha dit...

Sip! com sempre n'hi ha que mai fallen!!! i sempre estan allà! Felicitats!