diumenge, 21 de març del 2010

CAMPUS A "LA LLOSA" I UR.

El cap de setmana del 20 i 21 de març els Triatletes de l'Eix i families hem estat gaudint d'un intens cap de setmana a La Cerdanya i França de la mà de CENTRE D'ESPORTS NATURA SEGRE MITJÀ -- amb JORDI BARRÉS i el seu bonissim equip de Tècnics.

Dissabte 20-3-10:

Esquí de fons amb 2 grups.

Els més experimentats: Cristina, Eva, Xavi G., Jordi B. i Ramón fent "pas de patinador "i la Nuri, Joan P., Susagna, Sergi, Jordi i Martina fent "classic" amb l'Eric de Trainer.

Un matí de gran sol ens va permetre fer unes 3 horetes de pràctica per les guapíssimes pistes de l'estació de La Llosa.

Sergi, Joan, Su i Nuri recuperant-se després de 2,5 km que picaven amunt.

Els "classics" ens vam creuar amb els "patinadors".

No sabeu pas la gana que teniem en acabar, estavem buits...sort que les carmanyoles, les truites de patata, els pollastres arrebossats, les maduixes, les coques en forma de cor, les galetetes etc..no van faltar i vam carregar les piles al 99%.

En Sergi tot Cor.

En Jordi B. ens tenia preparada una ruta ciclista que ens feia baixar de l'estació de La Losa per una pista asfaltada reviradissima, entre grandiosos avets, estreta i guapissima, un com a baix trencavem a l'esquerra per pujar el COLL DE CREU 1.712m.

Una nova baixada ens duia a agafar una carretera més "normal" per tornar a trobar un ascens bo i continu per coronar el COLL DE LA QUILLANE 1.714m. i a pocs kilometrets d'aquest l'últim ascens de 3km de retorn a l'estació de La Llosa. Un recorregut collonut i que sense el vent hagués estat doblement collonut.

Coll de Creu: Jordi, Joan, Ramon, Su, Xavi i Sergi.

Joan Ponce, Susagna i la VW amb l'Èric i la Martina.

Ramon imposant el seu bon ritme davant el Sergi i el Jordi.

Cal dir que en tot moment teniem 2 cotxes d'assistència: en Jordi obrint carrera i l'Èric i la Martina tancant el grupet.

Un cop finalitzada l'etapa ens vam dirigir cap a Ur per "ocupar" la casa del Jordi Barrés, higienitzar-nos i fer un bon sopar.

No hem van deixar marxar cap a Navàs sense donar-me un regal i la veritat és que em vaig quedar molt sorprès doncs ni m'esperava res ni em mereixia més que la resta, així que aprofito aquestes linies per agraïr-vos de nou l'ATOMIC regal. Prometo fer-les servir, doncs l'experència viscuda ha estat guapíssima i s'ha de repetir.

Gràcies a tots.

El diumenge 21-3-10:

(Ja ens en fareu 5 cèntims)